Spar boligforeningen for mange tusinde kroner og bliv klar til fremtidens kildesortering
-
Københavns Kommune har afsat en masse midler til køb af køkkenkildesorteringsudstyr
-
Københavnske boliger kan få op til 400,- kr. inkl. moms til køb af køkkenkildesorteringsudstyr
-
Nem ansøgningsproces
Rubæk hjælper med hele processen. Kontakt os på info@rubaek.dk eller ring 47 17 28 00
Vilkår for tilskud
- Man ansøger ret enkelt som forening under et, hvis man minimum er 5 husstande/ lejemål – dette gøres via ansøgningsknappen nedenfor.
- Man skal bo i Københavns kommune.
- Der er bevilliget 400 kr. inkl. moms pr. husstand/lejemål.
- Beløb over 400 kr. inkl. moms betales af foreningen selv direkte til Rubæk.
- Der kører 15 ansøgere pr. gang, men der vil blive nye puljer, at søge hver anden måned.
- Puljen åbner 1/10-2022.
- Ud over køkkenkildesorteringsudstyr får foreningen også gratis vejledning af Københavns Kommune omkring affaldssortering.
Ansøgningsprocessen
- Konsulent fra Rubæk besøger boligforeningen ganske kort.
- Procedure omkring ansøgning gennemgås med boligforening og Rubæk.
- Ansøgning indsendes.
-
Ansøgning godkendes af Københavns Kommune.
- Der vælges udstyr og ordrebekræftelse sendes retur fra Rubæk.
- Udstyret bestilles endeligt hos Rubæk.
- Udstyret leveres direkte fra Rubæk til boligforeningen.
Sådan søger I som bolig/grundejerforening:
Bestyrelsen søger ved at skrive en kort ansøgning. Ansøgningen skal indeholde:
- En kort beskrivelse af ejendommen, hvor I redegør for om ejendommen er andel, ejer, almen eller privatudlejning
- Oplysninger om, hvorvidt I har en viceværtordning eller en affaldsansvarlig I ejendommen
- Kontaktoplysninger på den primære tovholder på ansøgningen fra bestyrelsen
- En beskrivelse af eventuelle særlige muligheder eller udfordringer, som gør et samarbejde relevant.
START ANSØGNINGEN HER: ( cs74@kk.dk )
Se vores sortiment af køkken-kildesorteringsudstyr her
Kontakt os for yderligere information og personlig vejledning på info@rubaek.dk eller tlf.nr 4717 2800